niedziela, 15 kwietnia 2012

Pieczona sola z fetą.

Zazwyczaj rybę robię zawsze tak samo, a tym razem rozmrażając solę na obiad chciałam coś zmienić, okazało się, że w lodówce mam sera feta. Tak, więc połączyłam te dwa składniki nie wiedząc co z tego wyjdzie, czy będzie jadalne, ale skoro ryby lubię jak i fetę nie mogło chyba wyjść coś nie smacznego i muszę przyznać nie pomyliłam się w tym eksperymencie na moje szczęście, bo w alternatywie nie miałam nic innego gdyby ryba nie wyszła.
Danie proste i mało pracochłonne.
Poniżej podaję składniki i przygotowanie.

Składniki:
sola
feta
ziemniaki
przyprawa do ryb, do ziemniaków
troszkę oliwy z oliwek
liście sałaty do dekoracji

Przygotowanie:
ziemniaki obrać, umyć i ugotować w osolonej wodzie, aż będą średnio miękkie, filety soli
przyprawić przyprawą do ryb, ułożyć na folii aluminiowej, położyć pokrojoną lub pokruszoną fetę, można lekko skropić oliwą i całość dobrze zawinąć, ziemniaki odcedzić z wody, wyłożyć na blachę, skropić oliwą z oliwek i posypać przyprawą do ziemniaków, włożyć do nagrzanego piekarnika do 180-200 stopni, gdy ziemniaki będą zrumienione włożyć solę do piekarnika obok ziemniaków, piec jeszcze 15-20 minut, następnie całość wyłożyć na talerz, udekorować, podać i co najważniejsze jeść ;-)
Smacznego.

ps. zdjęcia nie najlepszej jakości niestety, wrr...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wypowiedz się....