niedziela, 16 października 2011

Penne z tuńczykiem.

Składniki:
2x puszka tuńczyka w sosie własnym
1x duża cebula
1x duża śmietana 18% (ja korzystam z Piątnicy)
sól, pieprz

Przygotowanie:
do zagotowanej wody z solą i oliwą wrzucić penne i gotować taki czas jak podano na opakowaniu, na małej ilości oliwy z oliwek zeszklić pokrojoną w talarki cebulę, następnie dodać tuńczyka i chwilę wszystko smażyć, po chwili dodać całą śmietanę i doprawić od czasu do czasu mieszając, gdy makaron jest gotowy wyłożyć na talerz polewając sosem tuńczykowym.

I tak powinna wyglądać całość:


3 komentarze:

  1. wygląda smakowicie uwielbiam tuńczyka w każdej postaci .. no może z sałatką ryżowa juz mi sie przejadł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dawno nie robiłam sałatki z ryżem, tuńczykiem, papryką konserwową i innymi skłdnikami, dzięki za przypomnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze bardzo ... polecam się .. ja robie ze swiezej papryki ale twoj przepis napewno bedzie smaczniejszy bo fajna jest konserwowa papryczka :) czekam na przepis:)

    OdpowiedzUsuń

Wypowiedz się....